Homita - 頭髮乾燥? 超簡單牛油髮膜DIY
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


頭髮乾燥? 超簡單牛油髮膜DIY
髮 Hair Style  |  by Y小編  |  4 years ago   

牛油果一直都好受愛健康嘅人士歡迎,其實除咗用黎食,仲可以用黎護髮添!牛油果含有豐富的脂肪酸、天然抗氧化劑維他命E同植物性蛋白質,只需要加入幾樣屋企常用嘅食材,就可以從外到內滋養頭髮同頭皮、修護受損髮絲,仲可以令到頭髮生得快啲,係屋企得閒不如就買個牛油果黎試吓啦~

材料(中長髮份量):

牛油果 1個
橄欖油 2大匙
蜜糖  2大匙
檸檬  半個(敏感頭皮可以刪減)

做法非常簡單,首先將牛油果用攪拌機攪碎(無攪拌機都可以用匙羹壓碎),再加入其他材料攪拌至泥漿狀。

只需要將混合物均勻塗上乾髮上,等30—45分鐘後沖洗乾淨,再進行普通洗髮程序就得啦~~

由於牛油果好容易氧化,所以呢款髮膜要即做即用,小編建議係沖涼前45分鐘先敷上,咁就可以一次過沖埋涼啦!用咗呢款髮膜之後,就算唔用護髮素,頭髮都好梳咗!

唔少Youtuber都有用牛油果護髮,大家嘅配方都大同小異,例如以下呢一位就加咗牛奶,比大家參考一下:

其實牛油果唔算好平,不過髮膜都唔需要日日敷,大約1星期1次已經可以見到效果。最緊要係要好好保護頭髮,想知正確嘅洗頭方法可以去「想要美美的頭髮 就要學識正確洗頭睇下。

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Y小編

編輯

郊遊、影相、美食、旅遊、美妝、潮流、電影大包圍,要做個天天長知識嘅好學小姐。 有興趣報料可以Send email去 yan@homita.com.hk 我會發自內心感激您。
You May Also Like
This Week's Top Post
戴口罩耳朵不會痛的方法大公開
KK - 3 years ago
5組編髮拯救悶熱潮濕還綁不起來的中長髮
 - 6 years ago
剪壞頭髮有排先長返? 四種食物助你度過尷尬期
Coco - 5 years ago
頭髮乾燥? 超簡單牛油髮膜DIY
Y小編 - 4 years ago
頭髮已經好油卻犯懶唔想洗頭點算好?
 - 6 years ago
吹乾頭髮令髮絲毛躁? 記低4個要點養成柔順秀髮
Coco - 5 years ago