Homita - 武漢肺炎持續 香港航空裁員400人
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


武漢肺炎持續 香港航空裁員400人
世 World  |  by Y小編  |  4 years ago   

受武漢肺炎(新型冠狀病毒)疫情影響,香港航空裁員 400人!繼國泰航空後,港航今日向員工發電郵,將會裁員400人,同時要求地勤人員每月放無薪假最少14日。

香港航空早前已就疫情向機組人員推出1至4個半月無薪假計劃,港航主席侯偉今日再向員工發電郵,表示由於武漢肺炎疫症在全球擴散,多個國家實施的入境管制措施,已對公司經營造成威脅,他又指目前面對是香港航空前所未有的挑戰。電郵中提到,港航將實施人手整合計劃,預計裁員400名機組人員,並進一步減少人手,將部分機師轉到其他航空公司。

電郵中遇提到,在香港的地勤人員必須在 2月17日至6月30日期間,每月最少放無薪假兩周或每周只工作三日,並感謝員工幫助渡過公司目前面對的難關。

小編於網上社群得知不少已購買香港航空機票的市民被改航班或班機取消後未能成功致電香港航空求助,未知香港航空會如何應對。

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Y小編

編輯

郊遊、影相、美食、旅遊、美妝、潮流、電影大包圍,要做個天天長知識嘅好學小姐。 有興趣報料可以Send email去 yan@homita.com.hk 我會發自內心感激您。
You May Also Like
This Week's Top Post
馬來西亞也有「櫻花」?風鈴木盛開一片粉紅超可愛~
Yung - 5 years ago
印度七大最值得去的景點之一 齋浦爾的彩虹走道打卡聖地Patrika Gate
Y小編 - 4 years ago
去印度不想腹瀉 吃喝時一定要留神!
Y小編 - 4 years ago
越南富國島必去粉紅色JW 超美必去打卡兼享美食
Y小編 - 5 years ago
馬來西亞全世界最長水上滑梯 叫破喉嚨足足4分鐘!
Little Peach - 4 years ago
搶購熱潮停不了 新加坡麥當奴推出kitkat麥旋風!
Yung - 4 years ago