Homita - 香港一風堂全新「濃厚牡蠣醬油拉麵」隆重登場!
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


香港一風堂全新「濃厚牡蠣醬油拉麵」隆重登場!
吃 Dining  |  by Y小編  |  4 years ago   

新年伊始,一風堂特意嚴選日本廣島縣時令名產,呈獻鮮味濃郁的「濃厚牡蠣醬油拉麵」,以鮮甜肥美的廣島牡蠣配上濃厚豚骨雞白湯,多重鮮味完美配搭,將廣島牡蠣獨有的鮮甜滋味發揮得淋漓盡致!

全新「濃厚牡蠣醬油拉麵」定食套餐  (港幣$128)

全新「濃厚牡蠣醬油拉麵」(港幣$98) 採用肥美飽滿、鮮味濃郁的廣島牡蠣入饌,湯底選用濃厚豚骨雞白湯,每一口都散發著濃郁的海洋鮮味!配菜除了有鮮甜的原隻廣島牡蠣外,更特別配上特製低溫豬柳叉燒,將拉麵的味道和口感進一步昇華。
如果享用拉麵後意猶未盡,希望盡情品嚐廣島牡蠣的鮮甜滋味,可追加一風堂大師精心配搭的「迷你芝士牡蠣飯」 (港幣$48)。經高溫烘烤後的廣島牡蠣香味濃郁,與同樣香氣撲鼻的芝士完美配搭,令此廣島牡蠣盛宴更添圓滿。
另外,於2020年1月15日至2月4日期間,只要中文姓名* 內含「豪」或其粵語同聲同韻字,於一風堂惠顧「濃厚牡蠣醬油拉麵」一客,即可免費獲贈「迷你芝士牡蠣飯」乙客,先到先得,送完即止。

「2020年正月特別企劃:開運抽獎卡」 贏取豐富獎賞 
為慶祝新春,香港一風堂將推出「2020年正月特別企劃:開運抽獎卡」。顅客凡於2020年1月20日至2月8日期間在香港一風堂分店消費,即可獲發開運獎賞抽獎卡乙張,豐富獎賞總值超過港幣$780,000,包括:「任食拉麵通行證」、港幣$1,000 一風堂餐飲禮券及免費拉麵及小食,當中「任食拉麵通行證」內有50張無料拉麵劵,幸運兒可以憑劵免費享用拉麵共50碗,價值超過港幣$4,500。立即贏取豐富獎賞,一同共慶新春!

全新「濃厚牡蠣醬油拉麵」由2020年1月15日起至2020年3月17日於一風堂全線分店有售。
 

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Y小編

編輯

郊遊、影相、美食、旅遊、美妝、潮流、電影大包圍,要做個天天長知識嘅好學小姐。 有興趣報料可以Send email去 yan@homita.com.hk 我會發自內心感激您。
You May Also Like
This Week's Top Post
「舌尖上的懷舊粵菜」 去《萬慶軒》一同細味當年
Y小編 - 5 years ago
窮人食家 九龍灣新式街市又平又好食
Y小編 - 6 years ago
黃大仙神級花生醬蒸餃 沙縣小吃
Y小編 - 5 years ago
窮人食家 青衣城超親民精緻日式西餐
Yung - 5 years ago
7月25日是日式刨冰の日!妳知道日式刨冰、韓式刨冰跟台式刨冰的分別在哪嗎?
Angela - 4 years ago
窮人食家 荃灣老字號山西刀削麵皇
Y小編 - 6 years ago