Homita - 春夏季綠色系小清新ins美甲~ 顯白又時尚
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


春夏季綠色系小清新ins美甲~ 顯白又時尚
指 Nail  |  by CASS  |  4 years ago   

講起春夏季,大家諗起啲咩? 無錯啦,就係花花草草。綠色,代表著植物,充滿生氣,望起上嚟舒適又養眼。就等小編同大家分享下點樣駕馭綠色美甲啦!

首先講下常見配色~ 從淺綠到深綠,每一種綠色都表現出不同氣質魅力。明亮的綠色睇起嚟活力可愛,稍暗的卡其綠、墨綠則予人沉穩知性嘅感覺。

薄荷綠
薄荷綠感覺清新,似馬卡龍嘅粉嫰色系,有點少女。就像替指甲塗上蛋糕奶油,甜美氣息十分濃郁~

豆沙綠
溫柔的豆沙綠,能讓指尖光滑瑩潤,有著百看不膩的特點。默默地提升氣質,是低調的美~

橄欖綠
溫婉的橄欖綠,綠中帶一點黃,是一個率性的顏色,穩重,成熟卻又在安靜中帶點小活潑~

卡其綠
有點酷酷的卡其綠,很百搭,自然亮麗,光澤度好。盡顯時尚個性~

墨綠
墨綠色是綠色系中最好駕馭的顏色~它的色調較暗,又因為略帶些深灰,所以很容易就能搭出"高級質感"。如果你想要顯手白,絕對推薦墨綠色美甲~

建議選擇霧面甲油,一來能提升整體質感,二來還能顯白(因為霧面就是內建灰色調,能調合黃色凸出白色)。唔想五隻手指都綠油油、太突兀,就要記住以下搭配Tips!

1) 做暈染

都是綠色調但隱約又能看到深淺層次,唔會單一色咁死板。

2) 添加貝殼色、金箔、亮片閃粉
添加小點綴,如貝殼色、金箔等可以有提亮效果,減輕純色厚度!加上亮片閃粉等等就變成小仙女!

3) 手繪圖案
加入小細節能讓指甲更加小清新,時尚。畫上手繪圖案如樹葉、小枝條作點綴,任何人都能駕馭。

4) 留白
將綠色與流行的留白指彩做結合,基本上是簡易又不易出錯的款式。

5) 金屬元素
綠色搭配金屬元素裝飾,低調奢華,又有些復古朋克風格。

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
CASS

Editor

You May Also Like
This Week's Top Post
春夏小碎花甲彩 溫柔 可愛 絕不會俗氣
 - 6 years ago
簡簡單單就很好看 手殘女也做的簡約指甲
Y小編 - 4 years ago
夏天水果 香甜果汁美甲圖案 款款感覺超juicy~~
Little Peach - 4 years ago
美美的海洋風指甲 幻彩海底世界在指尖
Y小編 - 4 years ago
可能係世界上最靚而你又未搽過嘅指甲油色
 - 6 years ago
玻璃幻彩美甲 你預備好了做個幻彩閃亮的女孩了嗎
Y小編 - 4 years ago