Homita - 工裝風格帥氣簡約 女生亦能穿出個性時尚穿搭!
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


工裝風格帥氣簡約 女生亦能穿出個性時尚穿搭!
潮 Fashion  |  by CASS  |  4 years ago   

工裝風格係男仔嘅專利?NO NO NO咁諗就大錯特錯啦 ! 邊個話女仔唔可以駕馭工裝?今日就要打破你嘅既定印象!

工裝風格可以追溯到戰後19世紀,工業革命令美國工人階級崛起,工人嘅衣著逐漸發展成一種獨特嘅風格,常見單品包括牛仔外套、吊帶褲、工作靴等,更連帶捧紅了Levi's、Carhartt、Dickies等工裝品牌。

工裝風格的單品主要使用牛仔布、皮革、帆布、粗仿綿料作為面料,冬季單品就會用到燈芯絨、羊羔毛。

顏色配搭方面,主要圍繞藍色、棕色、綠色,搭配百搭的黑色、白色。

依家鍾意中性風嘅女仔越來越多,想著上工裝展現自我風格,大家就快啲攞筆記簿記低以下嘅單品啦~

①工裝外套(Chore Coat)

工裝外套具備多個口袋, 正面有四個,通常為靠近底部兩個、胸前兩個,呢種設計方便工人喺工作時收納工具。

②連身工裝褲/吊帶褲(Overalls)

吊帶褲主要由一件類似圍裙的布料結合下身工作褲,再加上兩條吊帶構成;連身工作服則是一整件連身的衣服,上衣作成襯衫的版型,提高腰線拉長腿嘅效果驚人。趕住出門口又懶得諗著咩?著一件Overalls就可以出得街,同時又充滿時尚感。

③工裝靴

耐穿的特性讓你可以著住佢四圍走,只要搭配一件工裝褲或牛仔褲就好有型。推薦的品牌有Timberland、Red Wing、Palladium軍靴等等。

#日系復古工裝

近年復古風大熱,好多日本街頭古著穿搭的潮人,融合復古元素與工裝單品,打造出日系工裝路線。

工裝風唔只係潮童先carry到,其實作為上班族嘅OL都可以著翻工,日系工裝穿搭簡約,一件簡單的工裝褲,搭配恤衫、T-Shirt就好好睇。掌握以下幾種單品,就能輕鬆穿出日系工裝風格。

①工裝背心

如果想添加一些層次,工裝背心會是不錯的選擇。工裝背心多口袋的設計能使造型層次更加豐富,內裡可以搭配T恤或恤衫,營造簡單隨性的日系風格。

②工裝褲

擁有筆直大長腿,緊係可以任性咁選擇著修身牛仔褲,還者寬鬆闊腿褲。但對於想跟貼潮流,對腳又唔夠筆直修長嘅,著咩褲好呢?同緊身褲Say Bye Bye,喺衣櫃添上寬鬆舒服嘅工裝褲 !

工裝褲可以隨著穿搭,選擇九分、束口、寬版等不同款式的工裝褲,具備搭配性極強的優點。小編特別推薦闊腿工裝褲,寬鬆的褲管可以遮住小粗腿,好適合下半身偏胖的女生,將褲腳卷起就可以當束腿褲穿,一褲多用。

③帆布鞋/板鞋

鞋款方面會推薦百搭的帆布鞋或滑板鞋,特別是Converse和VANS兩款鞋最受歡迎,與上身的簡約搭配互相呼應。

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
CASS

Editor

You May Also Like
This Week's Top Post
SPAO秋日新款 美少女戰士迷一定要入手!
 - 5 years ago
星戰迷必備!「Columbia x Star Wars TM 最新限量版」聯盟戰衣系列
Y小編 - 4 years ago
韓國SPAO新推《天線得得B》系列 閨密裝必備4色衛衣 齊齊化身可愛「天線寶寶」!
CASS - 4 years ago
教你4款無印超簡約穿搭! 大地色系都可以着出新鮮感
Coco - 4 years ago
前所未有的奢華!CHANEL推出絕美「迷你包」系列 一次擁有4款經典包包!
Yung - 4 years ago
日眼鏡品牌Zoff 進駐屯門V City 玩味聯乘戴出東京時尚風格
Coco - 5 years ago