Homita - 粗壯腿部唔一定係肥! 戒走4個壞習慣養成美腿
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


粗壯腿部唔一定係肥! 戒走4個壞習慣養成美腿
健 Fitness  |  by Coco  |  5 years ago   

時不時都會聽到,正在進行瘦身計人嘅人表示腿部係最難減嘅,好多時費盡力氣都無法見到一絲成果。其實腿粗好多時都唔係因為肥胖,反而係因為日常生活中嘅不良習慣引起。所以想腿部變得纖細的話,就要改走以下四個壞習慣啦!

#蹺腳
好多人只要坐低咗,就會不自覺地蹺起腳。其實呢個姿態係會阻礙血液、淋巴嘅循環,引起水腫問題,亦係因此而令到腿部變得粗壯。所以大家坐嘅時候都係安份啲,唔好再下意識蹺腳啦!

#保暖不足
喺炎熱嘅夏日,女士們都會以較為清涼嘅裝束如短裙短褲出門。走喺熱辣辣嘅街上當然係無問題啦,但入咗室內有冷氣嘅地方時,雙腳就會受冷,令到血液循環變差。唔想腿部變壯嘅話,就記住喺冷氣房內要做好保暖啦!

#偏好濃味食物、凍飲
冰凍嘅飲料會對身體造成負擔,容易傷到脾胃,而味道過濃嘅食物就含有大量鹽分,會影響到身體排抴嘅效率。當身體無法做好排水工作嘅時候,就會出現水腫嘅問題,腿部亦會變粗。

#缺少按摩
都市人工作時一係就長時間坐,一係就長時間企,而呢兩次動作都會令到肌肉變得繃緊,血液不暢。所以大家要養成定時進行伸展活動嘅習慣,並要每日都為腳部進行按摩,最好係喺沖澡之後進行按摩,咁就會有最佳嘅消腫效果。

 

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Coco

Editor

睇劇睇書
You May Also Like
This Week's Top Post
經常健身的人 不僅身材好 性格也超好!
 - 6 years ago
拉筋一定要姿勢正確 拉筋動作常見失誤大盤點
客席編輯 - 5 years ago
健身小傷痛容易忽略,你知道要怎麼判斷嗎?
 - 6 years ago
太嚴苛了吧!日本雜誌大爆模特兒的「身高體重對照表」~
Yung - 4 years ago
半年大減20公斤不復胖 不得不學的「211平衡瘦身法」
Coco - 5 years ago
減肥原來可以食零食!你手上的是好的零食嗎?
KK - 3 years ago