Homita - 敷再多面膜也是白費 5個令面膜白費的錯誤
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


敷再多面膜也是白費 5個令面膜白費的錯誤
膚 Skin Care  |  by Y小編  |  5 years ago   

亞洲女生好喜歡敷面膜,尤其是女星們更有天天敷面膜而變美麗一說,面膜本身就可以幫助愛美的女生保持肌膚水潤有彈性,但以下5個錯誤卻是令面膜的效果大打折扣,甚至白費心機!

#一天敷兩次面膜

基本上一天一次就夠,除非有特殊需求,才需要急救敷面膜。敷太多面膜,長時間令肌膚都處於濕潤狀態,反而會令肌膚不健康,引發敏感及吸收不良。

#咩都唔做曾係敷面膜

好多人因為懶,面都唔洗就曾係敷面膜,千祈唔好咁做啊!如果沒有先清潔毛孔,髒污堵住毛孔,敷面膜反而更沒用,令皮膚狀況更差。正確做法是,先清潔,然後用精華液,之後再敷面膜,才可以好好地吸收精華。

#敷完面膜後拍打肌膚

敷完面膜後千祈不要拍打肌膚,因為會令肌膚吸附上空氣中的灰塵細菌,拍打會更讓皮膚塞住,正確應該要用畫圈按摩方式,加速吸收。

#敷著面膜走來走去

如果是片狀面膜,一定要「躺著」,走來走去很容易令面膜滑動,無法強力加壓,減慢精華吸收,所以還是要躺著敷面膜才好。

#邊洗澡邊敷面膜

洗澡時的蒸氣與汗水,會令皮膚與面膜無法貼合。另外美白類的成分,遇熱會容易變質,不適合泡澡使用,因此敷面膜的最佳時候,還是洗澡後,毛孔張開,皮膚吸收力更強!

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Y小編

編輯

郊遊、影相、美食、旅遊、美妝、潮流、電影大包圍,要做個天天長知識嘅好學小姐。 有興趣報料可以Send email去 yan@homita.com.hk 我會發自內心感激您。
You May Also Like
This Week's Top Post
日本美妝系列介紹(二)Wafood Made傳承日本古方的開架護膚品
Y小編 - 4 years ago
超好看的仙氣小刺青 不能抗拒的清新少女風
Yung - 5 years ago
Laneige全新防曬護理 貼心呵護不同肌膚需要
Y小編 - 7 years ago
長期戴口罩令皮膚變差?必學9招抗敏護膚大法,解決暗瘡、黑頭粉刺問題!
CASS - 4 years ago
NIVEA Cream竟然咁好用 7種高效用法話你知
 - 6 years ago
雪花秀限量推出「Wear Your Fantasy!」節日限定系列
Angel - 3 years ago