Homita - 飲綠茶超易瘦! 掌握飲用時間段提高燒脂率
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


飲綠茶超易瘦! 掌握飲用時間段提高燒脂率
健 Fitness  |  by Coco  |  5 years ago   

過年期間少不免大吃大喝,諗好點消耗多出嚟嘅卡路里未呢?知道大家平時工作忙碌,都無咩時間做運動,所以小編就決定推介一款飲品俾你地,只要喺適當嘅時間段飲就會消脂力爆棚,輕鬆變成纖瘦身形。

講緊嘅消脂飲品就係綠茶啦!當中嘅咖啡因及維他命可以促進消化,而綠茶多酚更能提高新陳代謝,幫你燃燒脂肪。平日嘅新陳代謝率較為低嘅人飲綠茶後,減肥效果就更為顯着。

一日間有幾個時段都好啱飲用綠茶咖,分別係進行運動前以及用餐時。喺進行帶氧運動嘅半小時前飲用就可以增加身體嘅活動力,到開始做運動嘅時候就能夠提高燒脂效率啦!而用餐時飲用就有解膩嘅作用,減少每一餐嘅熱量攝取,當然喺口渴嘅時候亦能取代含糖飲品,解渴得嚟又可以增加飽足感,令你進一步控制食量。

但飲嘅時候都要注意唔好飲過濃嘅綠茶,亦要留意返每日嘅飲用量唔好過多呀!
 

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Coco

Editor

睇劇睇書
You May Also Like
This Week's Top Post
健身請從矯正姿態開始——高低膊篇
 - 6 years ago
拉筋一定要姿勢正確 拉筋動作常見失誤大盤點
客席編輯 - 4 years ago
太嚴苛了吧!日本雜誌大爆模特兒的「身高體重對照表」~
Yung - 4 years ago
減肥原來可以食零食!你手上的是好的零食嗎?
KK - 3 years ago
Body Combat有氧拳擊課 跟住強勁節拍開心健身
Y小編 - 5 years ago
健身請從矯正體態開始——X型腿矯正篇
 - 6 years ago