Homita - 只要養成四個睡前習慣 瘦身不廢吹灰之力!
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


只要養成四個睡前習慣 瘦身不廢吹灰之力!
健 Fitness  |  by Coco  |  5 years ago   

女士們嘅最大夢想就係減肥不廢吹灰之力,唔洗做運動就最好啦!早前就有研究指出睡眠有助瘦身,但並唔係隨便瞓一覺就可以達到燃燒脂肪嘅目的,只有高質量嘅睡眠先可以做到最佳效果。想越瞓越瘦嘅話,就喺臨瞓前做好呢四件事啦!

#睡前二小時不進食
進食後腸胃需要時間進行消化,如果一食飽就去瞓嘅話,就會對腸胃造成極大嘅負擔,更有可以引起消化不良嘅問題。所以瞓之前兩小時就唔好再食野啦!當然晚上亦都唔好食得太飽,以免影響睡眠質素,仲會減慢第二朝嘅新陳代謝,不利減肥。

#食用含色胺酸食品
牛奶、雞蛋及香蕉等食品都含有色胺酸,可以提高睡眠質素。色胺酸係身體用嚟製造血清素嘅,而血清素有安定精神嘅作用。食用呢類食品就可以預防失眠問題,瞓得好嘅時候,消脂嘅能力亦會變得更強。

#睡前做伸展運動
簡單嘅拉筋以及伸展運動可以令人放鬆身心,喺睡前三小時進行的話,就可以更容易進入深層睡眠。但係要注意唔好做太過劇烈嘅運動,以免令自己變得過於精神,反而難以入眠。

#營造漆黑睡眠環境
要進入深層睡眠就係靠體內嘅褪黑激素,呢種激素可以放鬆我地嘅身體,從而陷入沉睡。但呢種激素只會喺全黑嘅環境下分泌,所以睡覺嘅時候就要拉上窗簾,關上電燈,打造一個全黑嘅環境。

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Coco

Editor

睇劇睇書
You May Also Like
This Week's Top Post
健身請從矯正姿態開始——高低膊篇
 - 6 years ago
拉筋一定要姿勢正確 拉筋動作常見失誤大盤點
客席編輯 - 4 years ago
太嚴苛了吧!日本雜誌大爆模特兒的「身高體重對照表」~
Yung - 4 years ago
減肥原來可以食零食!你手上的是好的零食嗎?
KK - 3 years ago
Body Combat有氧拳擊課 跟住強勁節拍開心健身
Y小編 - 5 years ago
健身請從矯正體態開始——X型腿矯正篇
 - 6 years ago