Homita - 身材纖瘦但有包包臉? 四種方法解決面部水腫!
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


身材纖瘦但有包包臉? 四種方法解決面部水腫!
健 Fitness  |  by Coco  |  5 years ago   

有啲女仔明明身材纖瘦,但就擁有一張包包臉,俾人一種微胖嘅印象。其實呢種面型好大機會係由水腫引致嘅,只要注意返飲食以及生活習慣就會有所改善。以下呢四種就係解決面部水腫問題嘅好方法,用過就可以令V面再現!


#食消水腫食物
部分食物具有去水腫嘅功效,包括薏仁水、赤小豆以及生薑等。如果要用薏仁的話,就要注意返自己嘅身體狀況,體質虛寒嘅人以及經期間嘅女士都唔適宜飲用咖。

#飲食以清淡為主
重口味食物間唔中食下就好啦,因為含大量調味嘅食物好易會令水份積喺身體當中,無法排出就自然會造成面部浮腫。所以平日飲食都係清淡啲較好,同時亦要避免飲酒。

#多飲水
唔好以為唔飲水就可以避免水腫,因為缺水都係成因之一,呢種情況會令身體嘅鹽分難以排出,引發水腫。所以每日都要補充足夠水份,令身體可以透過新陳代謝帶走多餘嘅鹽分。

#面部按摩
淋巴不通亦都會引致水腫,想促進淋巴循環就進行面部按摩,只要持續進行就可以令淋巴保持暢通狀態,面部浮腫嘅問題就自然可以迎刃而解啦!

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Coco

Editor

睇劇睇書
You May Also Like
This Week's Top Post
健身請從矯正姿態開始——高低膊篇
 - 6 years ago
拉筋一定要姿勢正確 拉筋動作常見失誤大盤點
客席編輯 - 4 years ago
太嚴苛了吧!日本雜誌大爆模特兒的「身高體重對照表」~
Yung - 4 years ago
減肥原來可以食零食!你手上的是好的零食嗎?
KK - 3 years ago
Body Combat有氧拳擊課 跟住強勁節拍開心健身
Y小編 - 5 years ago
健身請從矯正體態開始——X型腿矯正篇
 - 6 years ago