Homita - 全部都係藍色 你敢食嗎?
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


全部都係藍色 你敢食嗎?
吃 Dining  |  by Y小編  |  6 years ago   

除左藍色咖哩飯、藍色可樂、藍色雞湯拉麵,小編以為自己對藍色食物嘅恐懼已經被戰勝,但一山還有一山高,最終都係輸左俾日本嘅暗黑系料理,係暗藍系先岩。日本人對於發明各種異的食物真係樂此不疲啊!最近小編睇到日本有個網友製作出了一款無得輸嘅章魚小丸子,引起網民一片熱烈討論,仲被日本媒體喻為係挑戰「創造主」嘅存在!小編脆弱嘅心臟承受唔住啊!一定要同大家分享吓!

All photo via kyooochang

就係佢啦,呢款被網友冠以地球之名嘅章魚燒,隔住個mon小編都聞到浸暗黑味啊!比起地球,小編認為更加似混錯色嘅泥膠,好混亂好混亂,諗起呢堆波波係要放入口都覺得驚,俾返正常嘅章魚小丸子我啊 !!!

 

 

其實呢位日本網友係三年前就整過藍色章魚小丸子,不過今次係研極版!藍色部分變得飽和,配上灰灰綠綠黃黃嘅不知名顏色,加埋章魚小丸子本身嘅火星表面,真係好挑戰人類極限,完全唔想放佢入口,好想講返句不可以玩食物!

 

 

成品睇起上黎仲有少少焦脆嘅感覺,好崩潰啊!即使配搭正常嘅醬料又撒上柴魚片,都無法激起小編嘅食慾,太強大啦。

 

出乎意料嘅係,呢啲咁恐怖嘅外星章魚燒製作竟然係咁靚嘅!?雖然感覺唔似食物,但顏色好鮮艷好美好啊,所以話幾美好嘅事物都好,唔用正確方式對待,就會變成災難,望住張圖真心希望佢永遠都唔好熟,唔好變成嗰啲暗黑料理,唔好啊!

 

 

唔只章魚小丸子,呢位日本朋友真係藍色食物狂熱者,挑戰咗各種藍色食物,例如呢個面包,天啊,點解要咁做啊,好壓抑啊!

 

雖然話呢位朋友製造出好多難以入口嘅料理,但偶而都會有成功實驗品,譬如呢個卷蛋,不過成功率可以高返少少就好……

 

dinsta

藍色冬甩睇上去應該幾好食,加上彩針好似幾開心。

 

dinsta

最最最正常莫過於係呢杯飲料,相信亦大家對佢接受度最高嘅一款啦。

 

其實以上嘅食物都只係加左食用色素去製作,但正所謂食物就要食香味俱全,外表恐怖嘅食物真係令人抗拒啊!不過用黎整鬼節料理似乎不錯 !?不過點都好,小編希望呢位網友可以不斷進步,唔好再整暗黑料理啦,想睇多啲可以follow佢instagram:kyooochang

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Y小編

編輯

郊遊、影相、美食、旅遊、美妝、潮流、電影大包圍,要做個天天長知識嘅好學小姐。 有興趣報料可以Send email去 yan@homita.com.hk 我會發自內心感激您。
You May Also Like
This Week's Top Post
「舌尖上的懷舊粵菜」 去《萬慶軒》一同細味當年
Y小編 - 5 years ago
冰淇凌之神Cremia大陸KFC版試食報告
Ho!Trip 編輯部 - 5 years ago
翡翠拉麵小籠包聯乘Green Monday 推出「翡嚐新素」Go Green菜單
Angel - 3 years ago
窮人食家 青衣城超親民精緻日式西餐
Yung - 5 years ago
大角咀的街坊店「晴苑」,一家超抵食泰國菜
 - 6 years ago
窮人食家遊深圳 足料紅荔村腸粉
Y小編 - 6 years ago