Homita - 深圳遊樂團 台北君悅酒店饌豚 超出名排骨飯
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


深圳遊樂團 台北君悅酒店饌豚 超出名排骨飯
 |  by Y小編  |  5 years ago   

饌豚係由台北君悅酒店開設嘅餐廳,佢嘅排骨飯超出名,連劉德華、Angelababy同成龍都去捧過場,更由台北紅到去深圳,係萬象天地開始深圳分店,開到咁近,就梗係要試下啦!


真係不得不佩服呢個排骨飯嘅魔力,小編足足排咗個半鐘先入到席啊! 黎呢度一定就係點佢最出名嘅排骨啦!排骨飯即係炸豬扒飯,呢度嘅排骨表面炸得非常酥脆,但內裏仍然非常鮮嫩,表面在沙發上薄薄嘅胡椒粉,不和小編排咗咁耐隊啊!


除咗排骨,佢嘅雞肶都非常之好食!佢嘅雞肶都炸得酥脆,肉質比較乾,但乾得黎又好好食。


呢度嘅飯都有豐富配菜,有椰菜、酸菜、肉躁、冬粉,酸菜超好食!爽口酸甜嘅口感令小編都忍唔住嗌多一碟啊!

大家都不妨係度嗌多個菜,呢度嘅菜唔會好油,而且淋面嘅係肉躁唔係蠔油,好有台灣特色。 飲品方面小編就覺得都係地面嘅奈雪之茶同喜茶好飲啲,不過如果你偏好台灣味,佢嘅冬瓜茶都係唔錯嘅選擇,而酸梅湯就非常解膩,同佢嘅招版排骨飯好match啊!


如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Y小編

編輯

郊遊、影相、美食、旅遊、美妝、潮流、電影大包圍,要做個天天長知識嘅好學小姐。 有興趣報料可以Send email去 yan@homita.com.hk 我會發自內心感激您。
You May Also Like
This Week's Top Post
曼谷米芝蓮推薦 平價深宵冬陰公媽媽麵
Y小編 - 5 years ago
跟住《惡作劇之吻》遊台灣 5個必去景點
 - 6 years ago
深圳狂食 超紅地道菜 『南京大牌檔』
Y小編 - 6 years ago
桂滿隴·西湖船宴 把詩情畫意的西湖搬到深圳
Yung - 5 years ago
北千住炭火燒肉ピカソ 森美都話正嘅平民燒肉
Y小編 - 6 years ago
名古屋有新商場! 家庭旅行好去處
Coco - 5 years ago