Homita - 深圳遊樂團 LapsLaps 美式甜心Cafe
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


深圳遊樂團 LapsLaps 美式甜心Cafe
 |  by Y小編  |  5 years ago   

今次我地黎到呢間LapsLaps,相信有留意開深圳資訊嘅朋友都會聽過呢間Cafe,小編終於如願以償黎到呢度啦。我地今次係撘的士黎嘅,如果你想搭地鐵可以係深大站落車,A3出口出行大約700米就到啦。

呢間鋪由車道已經係粉紅色架啦!一上去就見到令人心心眼嘅跑車同入油機,另一邊係一排高腳椅,不過係影相之前,記得入去買咗野食先,如果唔係會比人趕架!

一入到去就係粉紅粉藍相間嘅裝修,好有美式Barbie Feel,呢度啲野食都唔平架,小編就咁叫咗一杯飲品同一件CAKE已經要93蚊人仔,野飲係幾好飲,但Cake就真係無下次啦。佢杯嘢上面仲有個冬甩,個冬甩好食過個Cake幾多㗎都!

食完野,就係時候影相,基本上成間店都係影相位,除咗門口嘅跑車,仲有粉色雪櫃、仿車庫門口、霓虹燈、亦都隔開唔同嘅房同區域比大家影相,鋪頭唔算好大但就可以一次過影到唔同嘅場景,小編就最鐘意禮物房啦,又有邊個女仔唔鐘意拆禮物呢?

黎呢啲網紅店一定要早少少到,我地好好彩坐咗最後一張枱,再遲啲就要係外面熱住等啦!

呢度附近其實都仲有好多網紅店,下次有機會再同大家黎玩啦,BYEBYE:)

地址: 麻雀嶺工業區華富洋大廈210

電話: 18507520638/18320965081

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Y小編

編輯

郊遊、影相、美食、旅遊、美妝、潮流、電影大包圍,要做個天天長知識嘅好學小姐。 有興趣報料可以Send email去 yan@homita.com.hk 我會發自內心感激您。
You May Also Like
This Week's Top Post
曼谷米芝蓮推薦 平價深宵冬陰公媽媽麵
Y小編 - 5 years ago
跟住《惡作劇之吻》遊台灣 5個必去景點
 - 6 years ago
深圳狂食 超紅地道菜 『南京大牌檔』
Y小編 - 6 years ago
桂滿隴·西湖船宴 把詩情畫意的西湖搬到深圳
Yung - 5 years ago
北千住炭火燒肉ピカソ 森美都話正嘅平民燒肉
Y小編 - 6 years ago
名古屋有新商場! 家庭旅行好去處
Coco - 5 years ago